Ania

Ania

  • Niby co roku ta sama, ale z każdym rokiem zupełnie inna.
  • Konferansjer, coach, wizjonerka, lider.

Niby co roku ta sama, ale z każdym rokiem zupełnie inna, wychodząca po za schematy - Anna Szubert MBA Wiele w Was mówi, że chce bloki marketingowe, teraz będzie inaczej, ten blok będzie Szubertingowy :) Nie sposób jest wyjść powiedzieć to, co się usłyszało na innych szkoleniach, lub przeczytało z książek coachingowych. Nie sposób mówić o sprzedaży, ofertach, zdobywaniu klientów, excelach - gdy nie siedzi się w tak specyficznej branży jaką jest animacja i kiedy samemu tej animacji się nie doświadczyło. Szewc bez butów chodzi ? Ania ma tych butów sporo i to Balenciagi (😁) i że lubi wierszyki i powiedzonka, to takim żargonem jej opis będzie napisany :) Ania z niejednego pieca chleb jadła, więc odnośnie sprzedaży, budowania relacji z klientem, przeprowadzenia eventów od A do Z i systemów w firmie to i owo wie. Broda mędrcem nie czyni, więc nie wystarczy być ekspertem, ale przede wszystkim doświadczonym praktykiem, a Ania zjadła zęby na animacji i zarządzaniu. Więc cieszmy się rodzinko animacyjna, jak ten szczerbaty na suchary, bo Ania jedzie z ciężkim działem, więc trzeba kuć żelazo, póki gorące żebyśmy nie zostali wysocy jak brzoza, a głupi jak koza. Więc ten tego, do meritum :) Ania jest znachorem, trzecim okiem animacji, z daleka wyczuwa kich, ale i dobrą jakość, której później się trzyma i którą kieruje się w każdym aspekcie jej działalności Mini Brain Academy - agencja eventowa dla dzieci i dorosłych. Niektórzy mają ukryte kompetencje i jakoś im wychodzi intuicyjnie, a Ania jest chodzącą kompetencją. Wyznacza standardy i swoimi działaniami pokazuje jak powinna wyglądać dobra firma eventowa. Konferansjer, coach, wizjonerka, lider, animator dinozaur, projektantka eventów, kreator pomysłów, silna kobieta, nie owija w bawełnę, strzelająca wprost to co myśli. Blok Ani - "Nie każdemu wszystko sprzedasz..." Za Tobą sporo szkoleń z marketingu? Mnóstwo materiałów z internetu o sprzedaży i technikach "złapania" klienta? A może słyszysz dużo, a nie wiesz nic? Moja złota zasada.... rób, nie rób, nigdy nie próbuj, Czas na działanie, a nie internetów czytanie. Zapomnij o wszystkim, co wiesz o sprzedaży, przestań powielać utarte schematy i zacznijmy od początku zupełnie od "dupy" strony.... czas na reset i powrót do ustawień fabrycznych. Jak samorozwój wpływa na Twoją firmę... Jak wyjść z powielanych technik, które wszyscy znają, w tym Twój Klient... Jak sprzedawać, nie wyskakując "z lodówki"... Jak zmienić Firmę, siebie i współpracowników, by szybciej rozstrzygać sprzedaż.... nie podam Ci odpowiedzi.... znajdziesz je sam!

Wszystkie bloki: Ania

3 dzień 17 marca, 2024
10.30 - 13.00

Blok VI - "Nie każdemu wszystko sprzedasz..."