
Ania
Niby co roku ta sama, ale z każdym rokiem zupełnie inna, wychodząca po za schematy - Anna Szubert MBA
Wiele w Was mówi, że chce bloki marketingowe, teraz będzie inaczej, ten blok będzie Szubertingowy :)
Nie sposób jest wyjść powiedzieć to, co się usłyszało na innych szkoleniach, lub przeczytało z książek coachingowych. Nie sposób mówić o sprzedaży, ofertach, zdobywaniu klientów, excelach - gdy nie siedzi się w tak specyficznej branży jaką jest animacja i kiedy samemu tej animacji się nie doświadczyło.
Szewc bez butów chodzi ? Ania ma tych butów sporo i to Balenciagi () i że lubi wierszyki i powiedzonka, to takim żargonem jej opis będzie napisany :)
Ania z niejednego pieca chleb jadła, więc odnośnie sprzedaży, budowania relacji z klientem, przeprowadzenia eventów od A do Z i systemów w firmie to i owo wie. Broda mędrcem nie czyni, więc nie wystarczy być ekspertem, ale przede wszystkim doświadczonym praktykiem, a Ania zjadła zęby na animacji i zarządzaniu. Więc cieszmy się rodzinko animacyjna, jak ten szczerbaty na suchary, bo Ania jedzie z ciężkim działem, więc trzeba kuć żelazo, póki gorące żebyśmy nie zostali wysocy jak brzoza, a głupi jak koza. Więc ten tego, do meritum :)
Ania jest znachorem, trzecim okiem animacji, z daleka wyczuwa kich, ale i dobrą jakość, której później się trzyma i którą kieruje się w każdym aspekcie jej działalności Mini Brain Academy - agencja eventowa dla dzieci i dorosłych.
Niektórzy mają ukryte kompetencje i jakoś im wychodzi intuicyjnie, a Ania jest chodzącą kompetencją.
Wyznacza standardy i swoimi działaniami pokazuje jak powinna wyglądać dobra firma eventowa.
Konferansjer, coach, wizjonerka, lider, animator dinozaur, projektantka eventów, kreator pomysłów, silna kobieta, nie owija w bawełnę, strzelająca wprost to co myśli.
Blok Ani - "Nie każdemu wszystko sprzedasz..."
Za Tobą sporo szkoleń z marketingu?
Mnóstwo materiałów z internetu o sprzedaży i technikach "złapania" klienta?
A może słyszysz dużo, a nie wiesz nic?
Moja złota zasada.... rób, nie rób, nigdy nie próbuj, Czas na działanie, a nie internetów czytanie.
Zapomnij o wszystkim, co wiesz o sprzedaży, przestań powielać utarte schematy i zacznijmy od początku zupełnie od "dupy" strony.... czas na reset i powrót do ustawień fabrycznych.
Jak samorozwój wpływa na Twoją firmę...
Jak wyjść z powielanych technik, które wszyscy znają, w tym Twój Klient...
Jak sprzedawać, nie wyskakując "z lodówki"...
Jak zmienić Firmę, siebie i współpracowników, by szybciej rozstrzygać sprzedaż....
nie podam Ci odpowiedzi.... znajdziesz je sam!